Social Icons

Pages

Friday 6 July 2012

#AMANKAMPUSDIBAWAHBAYU SEDIA MENDENGAR


Peluang Rakyat Sabah Luah Perasaan Kepada @NajibRazak

Wah aku dengar rakyat Sabah sekarang ramai yang tak puas hati dengan kepimpinan kerajaan. Golongan yang tak puas hati ni sudah tentu penyokong tegar Pakatan Rakyat.

Tidak perlu kata mengapa Penyokong Pakatan Rakyat sentiasa ada masalah mental dengan mengutuk kerajaan? memang sudah azali lagi mereka macam tu.

So sekarang peluang yang korang tunggu-tunggukan..kepada puak pembangkang..p lah dapatkan geng2 Aman Kampus...cerita sket apa yang tak puas hatinya...

Malah penyokong kerajaan juga boleh luahkan ketidakpuasan hati dan memberi cadangan penambahbaikkan.


Gua betul-betul tak puas hati dengan blogger yang ini..ada ke patut dia katakan macam-macam..ketua bloggernya yang INI..



TAWAU, 4 Julai (Bernama) — Gagasan Aman Kampus yang kini menjelajahi Sabah melalui program ‘Aman Kampus Di Bawah Bayu’ yakin mampu memperoleh sasaran 10,000 responden dalam usahanya menyelami isi hati masyarakat dan mahasiswa di negeri ini.

Pengerusi Gagasan Aman Kampus, Mohd Shahar Abdullah berkata keyakinan itu berasaskan pada sambutan masyarakat setempat terhadap kunjungan mereka ke beberapa lokasi termasuk daerah Keningau dan Tawau yang begitu menggalakan.

“Setakat ini kira-kira 5,300 responden sudah kami rekodkan selepas tujuh hari jelajah Aman Kampus Di Bawah Bayu. Selepas ini, kami akan ke Semporna, Sandakan, Ranau, Kota Belud dan Tuaran. Kami ada tujuh hari lagi sebelum menamatkan jelajah di Kota Kinabalu.– BERNAMA

HE : Puak pembangkang hanya tahu mencari salah orang lain..tapi tak pernah pun bagi cadangan penambahbaikkan..ini berbeza dengan penyokong Kerajaan..mereka akan luah ketidakpuasan hati dan beri CADANGAN...

sumber: HE

No comments:

Post a Comment